Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

25 Ocak, 2007

Buzzzz ve Sobe :)

Havalar burada bir sogudu ve tam sogudu :( Once 18-20C gunesli bahar gunleri yasarken bir iki gun icinde dondurucu soguklar, buz yagmurlari basladi. Ben once aldirmadim, ilik basladi, gecer bu soguklar diye. Ama yok, ilinmak ne kelime, her gun daha da soguyor hava, ruzgarla ortaklasip donduruyor beni :( Ama yolda yururken gordugum suslu kiz manzaralari acimi biraz olsun azaltiyor. Ben kalin paltomun icinde kafamda bere, paltonun sapkasi, atkim sarili, elimde eldiven, altimda bot ve kalin pantolonlarla eskimo gibi dolasadurayim (zaten ruzgar biraz daha kuvvetli eserse sarip sarmalanmaktan yuvarlak hale gelmis olan ben gidecegim yere yuvarlanarak varicam) yanimdan gecen saclari bozulmasin diye acik kafayla dolasan, incecik ve kisacik montlarinin icine giydikleri suslu gomlek gorunen, dar pantalonlu usuyen kizlardan gozumu alamiyorum. Bunlarin bir de darmadaginik erkek versiyonu var ki sormayin, ustte sweatshirt, altta sort ve parmak arasi terlik. Bacaklar kipkirmizi, ayak parmaklari mor titreyerek dolasiyorlar. Yani bizim annelerimizle alakasi yokmus bunlarin annelerinin :) Insan yavrusunun soguklarda boyle cikmasina nasil izin verir :) Bazen islak sacla gezenleri de goruyorum, ben oyle birsey yapsam sanirim zaturreden kurtulamam :( Eger hasta olmuyorlarsa ne iyi tabii.

Neyse soguklari sikayetten sonra sobeme geceyim :) Cook uzun zamandir sobelenmemistim, sagolsun Cilek'cim beni sobelemis :) Hemen yaziyorum ve ben de Defne'yi, Lama'yi, ve de Morkoyun'u sobeliyorum. Iste benim hakkimda pek bilinmeyen 5 gercek:

1. Hayvanlari ve bebekleri/cocuklari coook severim. Cunku onlar en masum olanlar ve sevgiyi en cok geri yansitanlar. Incitilme sansiniz sifir oldugu icin istediginiz kadar sevebilirsiniz diye dusunuyorum. Bir de saatlerce cocuklar icin olan oyunlardan oynayabilirim, sikilmam ;)

2. Yeni ortamlarda, yeni tanistigim insanlara karsi cok cekingen ve cok utangacimdir. Hemen yuzum kizarir. Ama ortama bir alisayim kimse tutamaz beni. Hele yakin arkadaslarima neler yaptigimi burada yazmasam daha iyi olur :)

3. Insanlari ilk goruste cok iyi taniyamam :( Bazen cok sevdigim birinden iyi bir kazik yerim otururum, bazen de hic sevmedigim biriyle bitmeyecek bir dostluga baslarim.

4. Banyodan 30 dakikanin altinda bir sureden erken cikamam, iyice yikandigima emin olmam lazim :) Ama hergun yikanmasam olur.

5. Simetriye ve (evdeki ve kiyafetlerimdeki) renk uyumuna onem veririm :) Kuaforumu sacimin her yeri ayni uzunlukta olsun diye ugrastirdigim cok olmustur. Ama gittikce azaliyor bu ugrasim vakit kisitlamasi yuzunden.

Iste boyle :) Simdi merakla arkadaslarimin cevaplarini bekliyorum...

12 Yorum hemen asagida:

Blogger Gamzeli dedi ki...

Bende banyo dan yarım saatten önce çıkmam...ne yapıyorsun kırklanıyormusun derler e ne yapayım uzun sürüyor işde :)

1:57 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Pinarcigim, sobelemissin, tesekkur ederim. Ilk firsatta yazacagim, opuyorum canim arkadasim :).

8:19 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Gamze'cim,
Yalniz olmadigimi bilmek guzel :) Ben bir ara harbiden kirklaniyordum ama :) Optum!

Defne'cim,
Rica ederim, merakla bekliyorum yazacaklarini, iyi haftalar.

9:28 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım,
Yamzışsın bakmasam bilmiycem :)
unuttun beni! :(

Tanıştığım insanlara bende senin gibiyim :) Bebek aşığıyım senin gibi ne güzeller değil mi! Bu arada saçlarımı kesinlikle aynı boyda kestirmem, kat verilmesi daha hoşuma gider bence dene çok daha eğlenceli oluyor katlısı :)

sevgiler öpücükler

12:10 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Cilek'cim,
Unutur muyum seni askolsun! Giriyorum sayfana ama guzel bir yorum gelmiyorsa aklima yazmiyorum :( Bebekler cok tatlii, arkadasim dogurdu, biraz zaman gecsin de gidip seveyim diye bekliyorum, aslinda o kadar minikken de kiyamam ya o ayri. Saclarimi ben de hep katli kestiriyorum, ama kastigim durum iki taraftaki katlarin da ayni boyda olmasi ;) Ama adam caresini buldu, saclarini ayirdigin tarafa dogru kesiyorum, esit olmaz iki taraf diyip kurtuldu sonunda :) Kocaman optum canim benim!

4:05 ÖS  
Blogger LaMa dedi ki...

Mim yazim hizmetinizdedir efendim :)

7:53 ÖÖ  
Blogger halil dedi ki...

ziyaretiniz ve kutlamanız için teşekkür ederim...:)...ben de kutluyorum sizin doğum gününüzü; az benimkinden birazcıcık önce sizinkisi;) belki o an buralarda olamam falan... nice sağlıklı mutlu yaşlara...bebişler bu dünyanın en tatlı yaratıkları...ben de bayılırım onlara:))

3:21 ÖS  
Blogger C dedi ki...

Pinarcim, uzun zamandir yorum birakamadim ama sayfani takip ediyorum duzenli :)
Insanlari ilk goruste taniyamaman bir hata degil, malesef hepimiz boyleyiz. Ben adami gozunden tanirim deyenlere de inanmam zaten. Insallah sansin acik olur ve hayat karsina hep sonradan tanimis olmaktan mutluluk duyacagin insanlari cikarir.

Banyo olayinda biz cok zittiz:) Ben cok sIkIlirim banyo yaparken ve en fazla 15 dakikada isimi bitirmeye bakarim, daha fazla durdugum gorulmemistir :P O yuzden yazdigin ilginc geldi.

Bir de gecen haftalarda yazidigin bir postuna yorum yapmak istiyorum. Zevklerinin ve merak ettiklerinin kocaman bir yelpaze olmasi hic de kotu birsey degil, aksine ben senin cok sansli biri oldugunu dusundum. Hayatta o kadar cok sey var ki merak edilecek ve sevilecek, sen bunun farkina varmis ve pesine dusmus bir insansin.Kendini taniman icin belli kaliplara girmen, bunu severim sunu sevmen demen sart degil. Hatta bence sen kendini gayet guzel tanimlamissin yazinda.Degisik seyler denemek, birbiriyle alakasiz seylerden hoslanmak hayatin tadi. Kim hergun ayni yemegi yemek ister ki degil mi ama ;)
Sevgiler

4:37 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Lama'cim,
Tesekkur ederim :) Okudum bile.

Halil,
Ben de tesekkur ederim, boylece blogda ilk kutlayan siz oldunuz :)

D.'cim,
Ben de bazen (ozellikle yogunken) yorum yazmadan geziyorum sayfalari. Tesekkur ederim iyi dileklerin icin, insallah hepimizin karsisina hep iyi insanlar cikar.
Eskiden ciddi ciddi en az bir saat kaliyordum banyoda, arkadaslarim telefon ettiginde annem banyoda derse o gece beni bir daha aramiyorlardi :) Hep ozenmisimdir banyodan cabuk cikanlara, iyice kopurup iyice durulanmam lazim, yarim saati bile zor tutturuyorum :( Saclarim da uzadi hic sorma :( Eski postum icin yorumuna cok sevindim, ben arada bir bilmek istiyorum bazi konulardaki huylarimi ve zevklerimi :) Hani bana sorduklarinda kolayca cevap verebileyim bazi seylere :) Yoksa dedigin gibi farkli seyleri denemek, merak etmek, sevmek guzel birsey. Ve de degisik seyleri sevince ortama uymak da kolay ve zevkli oluyor :) Cok tesekkur ederim yazdiklarin icin. Kocaman optum :)

7:31 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Dogumgunun kutlu olsun:)
Yeni yasin mutluluk dolu olsun!

8:04 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Uzun zamandır Meltemcimin crebrosunu takip ediyorum,şimdi bir de Pınar'ın damlaları var :)İyi ki var...
1-Kova burcundan ziyade Başak burcu gibisin:)
2-Bu parçanın adı nedir? bütün gün refresh yapıp duruyorum :)
3-İnsanların içindeki sıcaklıkları mesefalere rağmen ulaşması gereken yerlere ulaştırmaları yarınlar konusunda umudumu artırıyor. İyilikler (*_*)

1:25 ÖS  
Blogger angel dedi ki...

çok tatlı bi kişiliksin:)
seni tanımaktan mutluyum,üniversitede birlikte okumuştuk.
caglar.

8:27 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home