Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

16 Ocak, 2007

Havadan sudan

Yeni yilla birlikte ustume bir rehavet coktu, pek birsey yapasim kalmadi. Havalar da sogudu iyice, oysa son 10-15 yilin en ilik kisini geciriyorduk sanirim. Bulutlu karanlik gunlerde yataktan cikmak istemedigim zaman keske okul ve isler iptal olsa, herkes evinde oturup sicak sicak kafa dinlese diyorum. Zaman da yine hizlandi sanki, yetmiyor gunler. Ara sira isaret parmaklarimi birbirine degdiriyorum dizideki kiz gibi :) ama henuz beceremedim zamani durdurmayi. Ara sira eski zamanlara gidiyorum, havanin serinigi, bulutlarin grisi, bir arabanin gurultusu beni farkinda olmadan kaydettigim anlara goturuyor. Bazen burnumun diregi sizliyor o zaman. Sonra dusunuyorum, ileride birgun de bugunu oyle anacagim. Dusuncelerimin arasinda dolasirkan kendimi tanimadigimi farkediyorum gittikce. Hani bazi insanlar vardir rahat rahat soylerler ben hep bunu yaparim, soyle davranirim, bunu isterim, onu severim diye. Ben zamanla iyice anladim ki kendimde belledigim birkac temel sey haric hicbirseye kesin benim ozelligim diyemiyorum. Zevklerim, merak ettiklerim, begendiklerim, denediklerim kocaman bir yelpaze gibi hem hemen hemen herseyi kapsiyor hem de birbiriyle alakasiz, uzak. Mesela hangi tur muzikten hoslanirsin derseniz once pop ve rock diye baslarim, sonra latin, sonra Turk sanat muzigi diye devam ederken arabeske bile dalabilirim. Ve zevkle dinledigimi gorursunuz boyle alakasiz sarkilari arka arkaya. Arabayla yolculuk yaparken yapabildigim en iyi sey muzik dinlemek, kesinlikle birsey okuyamiyorum :( Su Ipod ve benzeri aletler imdadima yetisiyor bu gibi zamanlarda, sadece bir kaset ya da CD'ye bagli kalmadan atlaya atlaya arsivdeki butun muzikleri dinleyebiliyorum. Ve Queen, Tarkan, Sertab, Pastora Solar, Alejandro Fernandez, vb, vb derken denk geldi mi basliyorum Zeki Muren, Orhan Gencebay'a :) Bir de sanirim 10 yil (belki daha uzun zaman) once kesfettigim Onur Akin'a. En sevdigim sarkisi Seviyorum Seni, sozler yani siir Nazim Hikmet'e ait. En iyi bulabildigim klip bir konserinde cekilmis, eger sazli sarkilardan hoslaniyorsaniz tiklayin asagidaki videoya. Ben de dusunmeye devam edeyim biraz daha...

2 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

:)
Ne güzel anlatmışsın, yormadan.
Her tür müziği zevkle dinlerim dediğimde kimse anlamıyor bazen,
ortalama yaklaşıyorum sanıyorlar.
İşte neden olmasın.

Hiç bir önemi olmayan geçmiş zamanlar ne kadarda güzel, ne kadarda değerli, şimdiki anımız gibi.

Şiir gibi yazmışsın.
Can_karayel@hotmail.com

12:13 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

:)
Ne güzel anlatmışsın, yormadan.
Her tür müziği zevkle dinlerim dediğimde kimse anlamıyor bazen,
ortalama yaklaşıyorum sanıyorlar.
İşte neden olmasın.

Hiç bir önemi olmayan geçmiş zamanlar ne kadarda güzel, ne kadarda değerli, şimdiki anımız gibi.

Şiir gibi yazmışsın.
Can_karayel@hotmail.com

12:13 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home