Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

31 Ocak, 2007

Bugun benim dogum gunum... :)

Tam 27 yil once bugun sabah saat 9:30'da ilk nefesimi aldim, ilk defa baktim dunyaya, annem ve babamla tanistim, ilk sutumu ictim, agladim azicik...

30 Yorum hemen asagida:

Blogger halil dedi ki...

27 yıl önce ki ayak izin:) ne kadar büyüklermiş:D...Ayla'dan doğma Pınar; nice sağlıklı yaşlara; tekrar;)...

2:19 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Canııım iyi ki doğduuuuuuuun :) doğum günün kutlu olsuuuun
İyi ki doğmuşsun senin gibi dünyalar tatlısını, güzel yürekli bir melek kazanmış oldu!!!

Her şey gönlüne göre olsun, gönlünden geçenler gerçekleşsin! Keşke dediklerin oluversin, dilerim sende anneliği tadarsın.

Bebek aşıklarının dileği ne olur ki başka :)
Bizde Teyze oluruz oy oy oy

öperim seni canım benim hemde en kocamanında iyi doğdun, doğum günü çocuğu!

2:51 ÖÖ  
Blogger YOK Kİ dedi ki...

Nice Yillara!
Cok sevimli o bebek ayaklari umarim hayatin boyunca senin hep mutlu oldugun/olacagin yerlerde bulunmani saglar.

7:47 ÖÖ  
Blogger Age35 dedi ki...

Nice yaşlar Pınarcım..

2:43 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Canım benim, doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2:57 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinarcim, yeni yasinda insallah butun dileklerin gerceklesir. Dogumgunun pek cok kutlu olsun! :)
Ayak izlerinin sirinligine bak yaa, cok hosuma gitti :)) keske benim dogum kagidimda da olsaymis.
(aramizda 3 yas varmis bu arada)
Sevgiler
D.
(blogger sifremi kabul etmiyor, anonymous olarak biraktim yorumu)

9:27 ÖÖ  
Blogger MorKoyun dedi ki...

iyki dogdun ve iyki bu blogu damla damla dolduruyorsun:) nice yillara...

12:16 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ne şirin ayakların varmış senin öyle. İyi ki doğdun Pınarcığım.

9:02 ÖS  
Blogger Defne dedi ki...

Nice yaşlara Pınarcığım :)

4:56 ÖÖ  
Blogger pecete dedi ki...

hoşgeldin dünyaya, çabuk büyü de bir an önce kendine blog yap olur mu şeker şey?

6:25 ÖS  
Blogger pecete dedi ki...

ben neden seni geç bulmuşum? lama seni kendine mi saklıyormuş neymiş? geç olsun güç olmasın. artık takiplerdesin. doğum günün kutlu olsun.sevgiler..

6:28 ÖS  
Blogger LaMa dedi ki...

Pinarciim,,
Daha once de soylemistim ama tekrar soyliim mahsuru mu var
"Yeni yasin sana guzellikler getirsin! Nice yillara!"

not:Siteni actigimda kisa bir sure sonra
" A license is required to play this file" diye yeni bir sayfa aciliyor iki seferdir yazilari isik hiziyla okumam gerekiyor. Benim bilgisayardan mi acaba,niyedir anlamadim

6:02 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

pinar, gecmis dogum günün kutlu olsun canim, nice yillara, ayak profilini yesinler senin:)

4:24 ÖÖ  
Blogger ycurl dedi ki...

Biraz gec oldu ama
happy belated birthday.... :)

9:39 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Halil,
Tekrar cok tesekkur ederim :)

Cilek'im,
Ne guzel seyler yazmissin, mest oldum. Umarim butun guzel dileklerin ikimiz icin de olur.

Yok ki,
Cok tesekkur ederim :) Umarim hepimiz guzel yerlere gider gezeriz.

Age35,
Cok tesekkurler.

Gamze'cim,
Cok tesekkurler.

D.'cim,
Belki senin ayak izlerin de vardir, ben yillar sonra buraya gelirken saglik raporlarimi bir araya getireyim diye gittigimde gordum dogum belgemi, sagolsun oradaki amca hemen fotokopisini cekip verdi beni oyle gorunce :) Bir dene istersen sen de dogdugun hastanedeki dogum kayitlarini gormeyi. Cok tesekkur ederim canim.

Morkoyun,
Cok tesekkur ederim :)

Meltem'cim,
Ayaklarim hala minik (ve de tombik). Cok tesekkur ederim :)

Defne'cim,
Cok tesekkurler.

Pecete,
Cok tesekkur ederim, ben de artik takibinizdeyim :) Digil oldum...

Lama'cim,
Ben de tekrar cok tesekkur ederim :) Olayi duzelttim sanirim hmm?

Sevilay'cim,
Cok tesekkurler, iyice bastirmis hemsire oyle ayrilmis parmaklarim :P

Ycurl,
Cok tesekkur ederim :) Ben erken de gec de ayirmadan butun kutlamalari mutlulukla karsiliyorum :)

7:18 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Pınar'cım sayfan süper olmuş, kalpler içinde 14 Şubata hazırlık mı? :)

1:03 ÖÖ  
Blogger MorKoyun dedi ki...

sayfa da sarki da cok guzel olmus..

2:18 ÖÖ  
Blogger Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Pınar
iyi ki doğdun öncelikle, ne güzel bu doğum sayfasının sende olması, bende isterdim bu bilgilere ulaşmayı, pati izlerimi görmeyi:) Bu yaz doğduğum şehre ve hastaneye gidip, kayıtlardan araştırabilirim belki bende:) İlham verdin bana
sevgililer günü için olduğu belli olan yeni sayfan da çok güzel olmuş, ne güzel mevsime, anlamlı günlere göre şekilleniyor sayfan, şarkın...
sevgiler

7:00 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

neredesin sen ?

2:54 ÖÖ  
Blogger Ferhanca dedi ki...

İyiki doğdun Pınarcım....

9:57 ÖÖ  
Blogger kuzine dedi ki...

Çok geç oldu ama nice nice mutlu yıllar.

10:35 ÖÖ  
Blogger akçahan dedi ki...

Nice mutlu yıllar geçirmeni dilerim sevdiklerinle birlikte Pınar'cığım.

11:37 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pinar mutlu yillar diliyorum...

Ben Neslihan, hani su bebegini beklerken tariflerini deneyen. Bebegim dogdu, 3 aylik bile oldu...Ve ben hala tariflerine bakiyorum. Hatta yarin kabak corbasini yapacagim, hatirladim seni tekrar, bir "Merhaba"diyeyim dedim. Uzunzamandir ugramamissin, umarim iyisindir. Tariflerini bekliyorum! Sevgiler :)
Nesli

7:37 ÖS  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

dogum günün kutlu olsun :)

7:54 ÖÖ  
Blogger Asortik Krep dedi ki...

Geç kaldım belki ama sebeplerim var..Doğumgünün kutlu olsun :))

4:11 ÖS  
Blogger elma dedi ki...

Biraz gec olacak ama mutlu mutlu yillar,, yeni yaslar sana Pinarcim..

1:51 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Nerelerdesin, özlediiim!

4:18 ÖÖ  
Blogger LaMa dedi ki...

Bir sonraki dogumgunune kadar siteye ugramayacak misin yoksa!

9:33 ÖÖ  
Blogger GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

iyi ki doodun..
her gununu doom gunun heyecani ile gecirmen dileklarimle:)

not:hasta kaldim doum belgendeki nostalciye.. cok kiskandim. benim boole bisiyim yok.

2.not:dokulen ciceklerin de cok hos onnari da kiskandim.
kalemine kuvvet cok hos yaziyorsun ayrica.
sevgiler

6:33 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Nice senelere Pınarcığım..

Five Beautiful Places You Should See in Amsterdam
Three Beautiful Plateau You Should See in Turkey
Five Beautiful Canyons You Must See Before You Die

7:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home