Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

11 Aralık, 2006

Yeni yil susleri...

Iki uc yildir indirimleri yakalayip aldigim susler ve isiklarla suslenmis evin yilbasina hazir hali :) Sehpanin ustunde minik cam ve minik noel baba, (noel babanin doldurmasini bekledigim ;) minik coraplar, gercekten minicik yeni yil agaci (buyuklerine yer yok zaten), pencerelere yapistirilan noel baba, kardan adam, can, balkona da isikli agac ve sacaklarla bu yilki suslemelere son verdim.









13 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Ayyy ne güzel süsler bunlar böyle, şimdiden başladın yani hazırlıklara..Zaten ne kaldı yılbaşına şunun şurasında :)

Ben gamzeli yorumum gitmiyor..

3:29 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ooooooooooo ne güzel olmuş oh şirin şirin olmuş evin.

4:22 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok güzel süsler..içim açıldı..

Bu arada kendi ismimle yorum bırakamıyorum ben nedense??

Age35

12:57 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Gamze'cim,
Cok tesekkur ederim. Ayin basindan suslemek lazim ki tadiciksin, yoksa iki gunde geciveriyor yeni yil :)

Cilekli Pastam,
Tesekkur ederim :)

Sevgili Age 35,
Cok tesekkur ederim :) Bugun sapitti blogger herald :( Gamze de birakamamis. Sevgiler.

7:15 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

haklısın canım...
hala var galiba bir sorun...
gamzeli

3:30 ÖÖ  
Blogger Blog Sahibesi dedi ki...

Pınarcım ne güzel süsler onlar ööle. İçim gitti. Bu dönemde en sevdiğim şey çarşı gezmesi. Vitrinlerin, sokakların ışıl ışıl olması beni heyecanlandırıyor.

3:38 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Gamze'cim,
Insallah duzelir hemen :(

Nuray'cim,
Cok tesekur ederim :) Ben de bayiliyorum isikli vitrinlere, iyi gezmeler alisverisler. Optum!

9:13 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

süsler ve isiklar cok güzelmis:)

7:25 ÖÖ  
Blogger elma dedi ki...

Cok guzel olmus ortalik Pinarcim, ben de ufak capta yaptim biseyler ama mutfaga:) Alttaki kurabiyeler de super super, ayni kaliptan lazim ama, en cok sekillerine bayildim ben, yapcam mutlaka!

8:33 ÖÖ  
Blogger Nilay dedi ki...

Pinarcim, ozellikle balkonunun gece goruntusu cok guzel olmus. Milletin iceriye giresi gelecek gibi suslemissin. Ben evin disini suslemedim :) Cam agaciyla yetiniyorum bu yil :) Bir de o minicik coraplar cok hos olmus, iki uc tane seker cikolata sigar icine bence :)
Opuyorum canim, iyi gunler

9:11 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

Pınarcım çok güzel olmuş herşey.Bence çam ağaçları filan çok sevimli.Akşam çekmiş olduğun resimçok güzel yaşasın jingle bell :)

11:40 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevilay'cim,
Tesekkur ederim.

Elma'cim,
Cok tesekkurler. Umarim bulursun cam agacli kaliptan, bu aralar bircok yerde satiliyor olmali. Umarim begenirsin kurabiyeleri de. Optum!

Nilay'cim,
Cok tesekkur ederim, evin icinde pek yer olmayinca haliyle balkonu susluyoruz biz de :) Ama ben de soyle kocaman bir cam agaci suslemek isterdim. Sizinki harika olmus. O minik coraplari simdilik bos biraktim, noel baba doldurur belki diye ;) Sana da iyi guler, kocaman optum!

Pinky'cim,
Cok tesekku ederim :) Evet evet jingle bells..... Optum!

11:43 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben konya'dan katılıyorum daha bu gün öğrendim böyle bir sitenin olduğunu ama bilmelisiniz ki çok beğendim çok güzel biz yıl bazşı filan kutlamayız günah diye ama benim süslere karşı bir ilgim var googleye girdim ve ilk site bu siteydi bende girdim ve karşında çok güzel süsler çıktı ayrıca en alta koyduğunuz şarkı içinde teşekkür ederim benim dersimede yardımcı olduğunuz için saygılarımı sunarım yeni yılınız kutlu mutlu ve huzurlu olsun

5:44 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home