Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

17 Aralık, 2006

Haftasonlari, zaman, hasret

Neden haftasonlari bu kadar cabuk geciyor? Hakkini yemeyelim, haftaici de oldukca hizli geciyor, aslinda zaman cok hizli geciyor. Azicik yavaslasa, anlasam yasadigim ani. Uykular yetmiyor, sabahlar yetmiyor, gunler yetmiyor. Butun gun dakikalari kovaliyorum, herhangi birseyi yaparken, birseye dalmissam geciveriyor zaman, ama yapilan sey bitmiyor sonunda.

Bugun cok guzel bir hava vardi, sanirim dunya capinda oldukca ilik bir kis donemi yasiyoruz. Tatli serin, yakmayan, fazla parlak olmayan gunesli bir gun. Istedim ki ogleden sonra dursun, ben azicik nefes alayim, uzun sursun bu guzel hava. Bitti iste. Benim bugun icin ne planlarim vardi oysa. Uykuya bir care bulsam belki yaparim butun istediklerimi, ama mumkun degil.

Bugunun son konusu hasret ve ayrilik. Annemle konustum ogleden sonra, buruktu sesi, ozlemis beni. Ben de ozledim onu, ama zamanin ve yapilacaklarin icinde kayboldugum icin o kadar dokunmuyor ayrilik. Dusuncelere daldim konusmadan sonra... Birseylerin pesinden suruklenmek dogru mudur? Daha iyisi icin sevdikleri arkada birakmak kolay midir? Bunlarin cozumu var midir? Yoksa en kolayi ayriliga alismaya calismak midir? Midir, midir, midir???

7 Yorum hemen asagida:

Anonymous Adsız dedi ki...

Canım bir şeylerin peşinden sürüklenmek güzeldir, yani senin istediklerinse.
Daha iyisi için sevdiklerine özlem duyman olabilir neden çünküüü senin için onlarda iyisini istiyorlarda ondan.
ayrılığa alışmaktan ötesi, özlemi de doya doya yaşamalısın, mektuplar yazmalısın, fotoğraf çekmelisin, onlara mutlu olduğunu anlat ki içinde özlemler serpilmiş o zaman onlarda mutlu olacakalar.

Öperim seni uyku gibisi var mı yoooook :)

2:16 ÖÖ  
Blogger Gamzeli dedi ki...

Haklısın canım, hafta sonları çabucak geçiyor anlamıyoruz bile, hafta içide öyle hemen hafta sonu geliyor ...Uyumaya bende hasretim sabahları kalkasım gelmiyor vallahi..
Ayrılık çok zor bence, hani derler ya göz görmeyince gönül katlanıyor diye bu doğru mudur bilemiyorum ama doğru değil diye düşünüyorum...Allah kimseyi sevdiklerin den ayırmasın...

5:16 ÖÖ  
Blogger sevilay dedi ki...

Biranöcne kavus ailene, ayrilik cok zor.

Evet günler, haftalar cok cabuk geciyor, baksana 2007 senesine geldik, mileniumda ki zamani düsünüyorum, insanlar 2000 senesine girince kiyamet kopacak demisti, simdi ise 2010 senesine 3 sene kaldi, coluk cocuk sahibi olmusuz. Zaman akip gidiyor...

6:02 ÖÖ  
Blogger YOK Kİ dedi ki...

Gurbetciyiz biz, sorunumuz ayni: ozluyoruz.
Sahsen akademik firsatlarin pesinden kosup burada yasamaya basladim. Keske diyorum cogu zaman, keske bu sartlar Turkiye'de de olsaydi ve ben bu kadar uzaga gitmek zorunda olmasaydim.
Dedigin gibi belli hedeflerin pesinden kosuyoruz, bazen de surukleniyoruz. Bir suru de korku var pesimizden gelen, hepsi sevdiklerimizle ilgili.
Deger mi? Deger buluyoruz ki buradayiz, bazen kabullenmesi zor olsa da bu bizim tercihimiz, katlanacagiz. Oyle degil mi?

8:13 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

HAftasonları her zaman çabuk geçer,ben çalışmadığım halde benimkilerde çabuk geçiyor.Canım özlemek gerçekten zor,hele özlenen aile ise.sen hayat gailesi ile koşturuyorsun aslında bunlar olmasa dahada zor olurdu özlemek çünkü o zaman başka yapcak işin olmazdı.En kısa zamanda diner özleminiz umarım.öpüyorum seni

1:59 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Cilekli pastam,
Suruklenmek guzel de nereye kadar, bundan iki-uc yil sonrasinda neler olacak hicbir fikrim yok :( Uyuyacagim kesin ama :) Optum!

Gamze'cim,
Ben de hele bulutluysa sabahlari kendimi yataktan kaziyarak kaldiriyorum resmen :) Ozlem zor, ama zamanla alisiyor insan, ara sira boyle huzun geliyr ama.

Sevilay,cim,
Insallah gelir annem yakinda bir zaman :) Zaman cok cabuk geciyor, okuyunca 2007'yi ayildim, ben hala 18 yasimdayim saniyorum oysa :)

Sevgili Yok ki,
Ben de cok istiyorum buradaki sartlarin kendi ulkemizde olmasini, kendi dilimde konusup, okumayi. Ama simdilik mumkun degil :( Umarim deger burada olmamiza, ayriliklara. Katlanmak gerekiyor mecburen. Kolay gelsin sana da.

Pinky'cim,
Gecmesin haftasonlari di mi? :) Aileyi ozlemek zor, ama dedigin gibi isler unutturuyor biraz olsun. Ben de seni kocaman optum!

8:29 ÖS  
Blogger Oyyy sandığı dedi ki...

MMMMMMMMMM....Bir hayli tecrübe sahibi olan birinden yemek tarifleri almak güzel. Bir de deneyecek kadar yürekli biri olsa yanımda iyi olurdu.(!?) Bu arada bizim buralarda zeytinler toplandı, yemeklik çizik ve kırma zeytinler ağızları tatlandırmaya başladı. Biz de yaptık tabii ki...Bilginize arzeder, talebi olanlara az miktarda yaptığımız çizik yeşil zeytinden, yani yemeye hazır zeytin ve zeytin yağı ( bal gibi ) gönderebileceğimizi gururla belirtirim. Saygılarımla

haralagrele@gmail.com

suat evşen

6:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home