Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

19 Aralık, 2006

Arkidislere kartlar ve minik hediyeler


Yilbasi yaklasirken bolumdeki arkadaslara ve komsumuza sadece kart yerine cikolata/seker ve kurabiye doldurdugum kucuk paketleri de verdim. Yanda gordugunuz kart simli simli cok cici oldu, icine simli kalemle yazdim ayrica.




Elisi malzemeleri satan magazada bu minik kirmizi kese kagitlarini gorunce cok sevindim, icini (tarifi cok yakinda) evde yaptigim kurabiyelerle doldurdum.



Bu minik kardam adam posetler de rengarenk kapli cikolata ve sekerlerle dolduruldu, iclerinde minik Noel Baba ve cam agaci bile var.


Arkadaslarinkileri masalarina koydum tamam, ama komsununkileri minik bir cantayla kapisina asmak gerekti ;)

16 Yorum hemen asagida:

Blogger LaMa dedi ki...

hani benim hediyelerim nerde :(((

10:47 ÖS  
Blogger one ben bir sey dedi ki...

Pınarcım,
annemin vefatı dolayısıyla bırakmış olduğunuz nazik mesaja teşekkür ederim sevgilerimle

10:56 ÖS  
Blogger Gamzeli dedi ki...

ayy ne güzel, bayıldım ben bunları..Sanırım kapı senin çok hoş olmuş yaaa...

2:32 ÖÖ  
Blogger Hülya dedi ki...

Ne kadar zarif düşünmüşsünüz öyle.Kırmızı kese kağıtlarını çok beğendim.Kardan adamlı olanlaraysa bittim...Yeni yıl geliyor ama ben de henüz tık yok;(

3:09 ÖÖ  
Blogger Defne dedi ki...

Pınarcığım, çok tatlısın, sendeki bu yaşama sevinci bize de yansıyor. Öperim canım arkadaşım.

3:44 ÖÖ  
Blogger Pınarın Kulubesi dedi ki...

Merhaba Pınar
herşey çook güzel, ben şu kardan adam kartından istiyorum, simli olanından
bu akşam bende kartlarımı yazıcam
simli kalem ile yazmak gelmemişti aklıma, çok teşekkür ederim fikir için:)
yılbaşında İstanbul'da olmıycaz ama anne babamıza bile kart hazırlıycam. Sizlerden bana da geçti o kadar uzaktan bulaştırdınız bana bu çılgınlığı:)
Yaşaşınnn
Happyyyy neeeew yeaaaaarrrrrr!!!

8:01 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Alanlar çok sevinmişlerdir.

10:50 ÖÖ  
Blogger Pinky dedi ki...

pınarcımmm hepsine bittim ben.burda olsa durmaz kesin bende alırdım.çam ağacı ve noel babalı çikolata aradım bdnde her yerde ama bulamadım.o torbalar kese kağıtları hepsi süper.çok düşüncelisin canım,o paketleri alan herkes istisnasız önemsendiğini hissetmiştir eminim.jinngleee beeeelllll :)

1:48 ÖS  
Blogger Ferhanca dedi ki...

pınarcım çok hoş hediyeler .çikolata paketleri çok güzel kardanadamlar...kapıda çok güzel olmuş ellerine sağlık...Sevgiler...

1:53 ÖS  
Blogger MorKoyun dedi ki...

Pinarcim sana komsu ya da bolum arkadasi olamayan sanssizlardan olduguma uzuldum:) kendi bolumumdekileri daha dusunceli olmaya davet edeyim bari:))

9:17 ÖS  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

ne kadar zevklisin sen ya...

1:13 ÖÖ  
Blogger Unknown dedi ki...

Bu sayfa ne kadar şirin olmuş böyle. Hediyeler içeriğinden ziyade senin onlara gösterdiğin özenle eşsiz olmuşlar. Sevgiler, Pınar

4:36 ÖÖ  
Blogger CRESCENT dedi ki...

Çok şirin hediyeler :))

9:36 ÖÖ  
Blogger C dedi ki...

Pinarcim
Ne kadar zevkli hazirlamissin herseyi, ellerine saglik. Keske ben de senin komsularindan biri olsaydim :) Biz de Turk lokumlarini jelatin torbalara koyup komsulara dagitmayi dusunuyoruz ama boyle guzel torbalar bulamadik, biraz daha dikkatli bakmali dukkanlara.
Kesinlikle emek verilmis, uzerinde dusunulmus hediyelerin anlami cok buyuk, yillar gecsene hatirlanip degeri biliniyor. Ben de bu sene yeni yil kartlarimi ellerimle hazirliyorum. Arkadaslarima supriz olacak.Resimlerini cekip, verdikten sonra bloguma da koyacagim. Senin bize verdigin guzel fikirler gibi belki insallah benim de kartlarim sana yeni projelerinde ilham kaynagi olur.
Eger yazacak firsatim olmazsa, sana ve ailene cok mutlu, basarilarla dolu, en onemlisi saglikli ve huzurlu bir yeni yil diliyorum canim. Umarim sevdiklerinle bolca zaman gecirebilir, ailen ile hasret giderebilirsin.
Sevgiler,
D.

3:18 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Lama'cim,
Yolda geliyor :)

Sevgili Candan,
Umarim daha iyisinizdir. Sevgiler.

Gamze'cim,
Tesekkurler, o komusunun kapisi, biz de minik canlar var :)

Sevgili Hulya,
Umarim siz de girersiniz yeni yil heyecanina yakinda, daha var ama zaten. Sevgiler.

Defne'cim,
Cok tesekkur ederim :) Keske butun sene boyle neseli gecse. Kocaman optum!

Pinar'cim,
Tesekkur ederim. Simli kartlardan yollayayim sana, icine simli yazinca iciyle disi uyumlu oldu, cok cici. Eminim seninkiler de cok cici olmustur. Optum.

Meltem'cim,
Kurbiyelerle ilgili guzel yorumlar aldim cok sevindim :)

Pinky'cim,
Cok tesekkur ederim, ben de burada son iki yildir gordum oyle paketli satilan noel babali ve cam agacli cikolata/kurabiyeleri belki seneye gelir oralara.

Sevgili Ferhan,
Cok tesekkur ederim, kapi komsunun ama benimki de suslu sayilir :) Sevgiler.

Morkoyun'cum,
Belki gelir birseyler daha vakit var :) Olmazsa ben sana buradan yollayayim :)

Aqua'cim,
Cok tesekkurler :)

Pinar'cim,
Cok tesekkur ederim :) Umarim oyle hissetmislerdir.

Cresecent,
Cok tesekkurler. :)

D'cim,
Cok tesekkur ederim :) Keske harbiden komsu olsaydik. Lokum cok iyi fikir, bir de aciklama yaz 500 yillik saray tatlisi diye. O posetler Kroger ve Target'ta var. Kartlari kendi hazirlayanlara cok ozeniyorum, ben de bu sene almis bulundum cok hosuma gidince bu kartlari. Belki seneye seninkilerden ilham alip yaparim ben de dedigin gibi. Sayfana merakla bakacagim :) Iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim, umarim yeni yil sana da butun istediklerini, guzellikleri, mutluluklari, basarilari ve huzuru getirir. ocaman optum canim.

9:42 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

saçma geliyor böyle şeyler bana yok yıl baı kartı,dantel örnekleri,hazırını al ne mutlu sana .el emeğimi kalmiş bu dönemde?

3:32 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home