Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

27 Eylül, 2006

Gecen gunler ve Ramazan

Malesef yaptigim corbalar pek ise yaramadi ve ben neredeyse bir haftadir hastayim :( Bugun geciyor gibi ama. Havalarin dengesiz gitmesine ve de cevremde oksuren hapsiran kisilerden aldigim mikroplara pek dayanamadim. Ustune bir de haftasonu yaptigimiz yolculuk uzamasina neden oldu sanirim. Anne babamiza veda etmek icin ablamiza gittik. Cok dolu bir haftasonuydu. Yegenimizin akvaryumuna gecen gittigimizde iki balik almistik, o da onlara bizim isimlerimizi vermisti :) Tam donecegimiz gun Piny ortalarda yok, dedim gitti benimki. Derken ortadaki kayanin icinden minicik bir balik cikmasin mi? Ama yine geri kacti iceriye, sonra da bir daha cikmadi :( Sanirim Piny afiyetle yedi butun yavrularini, bekleseydik boyle birseyi ozel kaplarindan alirdik ama kismet degilmis. Esim saatlerce bir elinde kepce, bir elinde su dolu bardak akvaryumun basinda bekledi belki bir tanesini kurtaririz diye. Insallah bir dahaki sefere kurtaririz yavrularimizi :)

Ve Ramazan da geldi yine :) Bu ayin psikolojisini ve huzurunu cok seviyorum. Ama burada biraz sonuk geciyor, cok ozluyorum o kalabalik aile, akraba ve komsu yemeklerini, sohbetlerini. Hatta TRT'nin oruc acilmadan onceki programi bile gozumde tutuyor. Tabii burnumda tuten o sicacik ve yumusacik pideler de ayri. Herkese hayirli Ramazanlar diliyorum.

8 Yorum hemen asagida:

Blogger sevilay dedi ki...

gecmis olsun canim, kendine dikat et.

Senin de ramazan ayin mübarek olsun, aklima geldide, TRT´yi internet üzerinden de izliyebilirsin canim. Nerdeyse bütün kanalari izliyebilirsin.

Seni öpüyorum, kendine iyi bak canim.

Sevilay

3:01 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Sevilay,
Tesekkur ederim. Bir sure once denemistim basaramamistim kanal d'yi izlemeyi, bir daha deneyeyim, fikir verdiginiz icin tesekkurler. Ben de cok opuyorum. Sevgiler.

3:35 ÖS  
Blogger Ayşenur dedi ki...

Ramazan gelsin diye dort gozle bekleyenlerdenim ben de ama yurtdisinda Ramazanlar cok sonuk geciyor Turkiye'dekilere gore. O TV'daki iftar ve sahur programlarini ben de ariyorum, mis kokulu pideleri, kalabalik iftarlari... Turkiye'dekiler kiymetini bilmeli:)
Ben de herkese hayirli Ramazanlar diliyorum.
Size de gecmis olsun.

9:22 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

pınarcım,
beta bloggera geçen arkadaşlara yorum bırakamıyordum bunun için özür dilerim yoksa ziyaret etmediğimden değil sonunda anonymous olarak gidiyor galiba
bu arada hayırlı ramazanlar sevgilerimle
candan
www.onebenbirsey.blogspot.com

10:52 ÖS  
Blogger sevilay dedi ki...

pinarcigim, sana bir soru. Bu beta versiyonu nee?? Özellikleri ne??

Öpüldün

1:22 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Pınar. Kendine dikkat etmeye çalış canım. Özlemleriniz beni hüzünlendiriyor. Gönüller yakın olsun Pınar en azından internet var ve bir nebze de olsa mesafeleri yaklaştırıyor. Pide tarifi vardı bir sitede, kolay da bir tarif bakıp adresini vereyim, yapmayı düşünürsen. Sevgiyle kal.Akcahan.( Bu beta konusunda biraz bilgi rica etsem zira yorum gönderemiyorum size)

11:43 ÖÖ  
Blogger LaMa dedi ki...

Selam Pinar,
Yurt disinda aileden ,es dosttan(en azindan onemli bir kismindan) uzakta okyanus otesi ramazan buruk oluyor evet cok haklisin:(
Bizim bulundugumuz yerde Turk nufusu cok hatta toplu iftarlar bile oluyor ama cik... ben annemin sofrasini istiyorum diyor herkes:)
Internet uzerinden canli izleyebilirsin TRT'yitabi saatini tutturmak lazim. Bizim burda oglen olmadan Turkiye'de iftar oluyor malum:)
Beni en cok rahatlatan ,ozlemi azaltan seylerden birisi TRTdeki iftar programinda yayinlanan ezani dinlemek.Cok icli ve tanidik...Istersen sana email ile gonderebilirim. adresim lamamutfakta@gmail.com
Iyi dileklerimi gonderiyorum

2:46 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Lamamutfakta,
En azindan birlikte iftar yapabiliyormussunuz, burada da oldukca Turk var ama hepsi kendi halinde, topluca birsey yapmak neredeyse imkansiz. TRT'yi mesajinizi alir almaz actim ve yakaladim ezani :) cok tesekkurler. Size e-mail de attim. Sevgiler.

11:06 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home