Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

08 Mart, 2006

Cicilerim...

Dedim sonra anlaticam diye, cunku iki sebebi vardi. Birincisi bir suru sey yazdim zaten sonraya da birseyler kalsin, ikincisi aldiklarim esimle birlikte Williamsburg'daydi, resimlerini cekemeyecektim ;) Evet esim de ben de okulun tatil oldugu hafta (soylememistim, okulumuz her donem hemen hemen donemin ortasindayken bir hafta tatil oluyor ogrenciler dinlensin diye, ama bizim hocalarimiz bunu evet vaktiniz var hadi sehir disinda toplantilara giderek degerlendirelim diye yorumluyorlar). Bu yuzden o da Amerika'nin tarihi sehirlerinden birine gitti egitim icin. Fotograf makinesine ben el koydugum (ve de malesef hic resim cekemedigim) icin o da oralarin resimlerini cekemedi. :( Bir daha gidersek soz bol bol cekip yayinlayacagim. Daha uzatmadan geceyim cicilerime :) Ilkini Annapolis'te Bed Bath and Beyond'dan aldim, indirimdeydi ve ben hep su sesi cikartan bir cesmem olsun isterdim. Hani derler ya korun istedigi bir goz Allah verdi iki goz, benim de sansima (mum canavariyim ya) mum seklinde suyu deveran eden bir fiskiye cikti karsima. Tam tarif edemedim, Allah'tan resmi asagida :) Ikincisi de yine ucuz diye IKEA'dan aldigim minik lamba, bu da muma benziyor (daha dogrusu icinde mum yaniyormus gibi duruyor) ve en guzeli tekrar tekrar mum almak gerekmiyor :) Bu arada esimle gezerken gittigimiz her yerden (bulabilirsek tabii) ani olarak aldigimiz shot bardaklari, anahtarlik ve de minik (yengec - cunku oralarin sembolu oydu) sabunu da koydum asagiya.

Veee bir de esimin bana aldigi ciciler var :) Daha dogrusu cikolatalar. Canim benim gitmis ve %70 kakao iceren bir cikolata bir kutu da truffle almis. Tabii simdilik koklamakla yetiniyorum, yemeye kiyamiyorum. Ama tadinca yine yazarim en kakaolu cikolata nasil diye. ;)

5 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkur ederim canim benim :) Yakarim tabii hepsini :) Bi de cok sevindim yazmisin hepsine yorum, ben de diyorum kimsecikler yazmiyor mu baa diye :( Kociman optum.

8:16 ÖS  
Blogger Cerise dedi ki...

Pinarcim benim de bir yere gidince illaki aldigim seyler:
1. Mug
2. Shot bardagi
3. Magnet

Bunlarin koleksiyonunu yapiyorum ben :)
Kirmadan tasimak zor da olsa super zevkli evde onlara bakip gittigim yerleri animsamak :) Senin cicilerin de cok guzel!

8:49 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Cerise,
Ben de eskiden aliyordum o buzdolabi miknatislarindan ama daha ucuz olan anahtarliga dondum sonradan:) Dolapta yer kalmadi resimlerden. Ben de bayiliyorum bulundugum yari boyle minik seylerle animsamaya :) Sevgiler.

10:31 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Excellent, love it! purchase patanol Industrial productional of dinner jacket car visor lcd http://www.pilates-method-3.info/toshiba3800dvdplayerspecifications.html Information about zyrtec

5:57 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

10:56 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home