Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

08 Mart, 2006

Dans pabuclarim...

Esimin bana dogum gunu hediyesi olarak ismarladigi siyah dans pabuclarim yaklasik 1.5 ay gecikmeyle elime ulasti :) Simdi hemen bir dans partisi bulup onlari denemem lazim, bakalim onlarla daha iyi dans edebiliyor muyum?

6 Yorum hemen asagida:

Blogger Berna dedi ki...

Pinar yaaa, papuclarina bayildim. Bende isterim cok sirin cokkk:)Gule gule kullan canim...

7:47 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Tesekkur ederim, insallah kiyip da giyebilirim :)

7:55 ÖS  
Blogger C dedi ki...

Sevgili Pinar,
Cicilerini gule gule kullan, hepsi cok guzeller. 70% kakaolu cukulatarin icin de simdiden afiyet olsun. Ben olsam 5 dakkada yalayip yutmustum, iyi irade var sende :)
Ayakkabilarina bayildim bu arada. Biraz da imrendim cunku ben yuksek topuklu ayakkabi giyemiyorum bir turlu. Alismadigimdan heralde, hemen dengemi kaybediyorum :p Ama bu ayakkabilar cok rahat gibi gorunuyor. Gule gule giy!

4:34 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili D,
Bir daha bulamam diye kokladim uzun sure sonra dayanamayip actim. Ama baya aciymis bu :) Yani yavas yavas yemek zorunda kaldim sonucta :) Bu ayakkabilari saniyorum daha dengeli yapiyorlar, dans icin oldugundan. Evde baslarsan topuklara alisirsin. Ben de kisin hep duz giyiyorum yaz gelip cici pabuclar cikinca ilk birkac gun bileklerim aciyor. Gorusmek uzere. Sevgiler.

10:34 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Beach share time virginia Zoloft commercial video Allegra low cost perscription Speaker enclosure design software Contact lens storage cabinets Digital media web development cooking schools vancouver bc Is marijuana impotence reversible Pamela anderson screensaver British columbia registrar of company Can i take banadryl with allegra allegra commercials Abracadabra cruises

6:14 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Very nice site! Naked twin girls teens Gmc paint schemes Business insurance liability public small Free pictures videos girls pissing Wet panties pee Wild horse stationery outlook tuning peugeot Mom pee girl hentai art free gallery sexy teens peeing 25info on zyban ritalin drug Jennifers blowjobs b generic b b paxil b

6:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home