Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

08 Mart, 2006

Evim guzel evim

Gunlerce ne kadar rahat da olsa baska yerlerde yatip, ne kadar lezzetli de olsa disarda yedikten sonra dondum evime. Benim icin en rahat ettigim, en eglendigim ve de en dinlendigim yer evim. Tatillerde bile evde kalabilirim.
Kronolojik sirada olsun diye bastan sona dogru yazdim uzaktaki maceralarimi. Birazdan da yorumlari cevaplayip diger sitelerde kacirdiklarimi yakaliycam. :) Daha var yazacaklarim ama onlarda sonraya artik...

2 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Banu'sum,
Hala kendime gelemedim o yogun tempodan sonra. Ama bulusalim anlatirim tekrar tekrar :) Cicileri de aslinda yazdim, hazirladim ama daha koymadim sayfaya, olmadi canlisini gosteririm sana haftasonu :) Kocaman optum canim.

7:18 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Ne kadar guzel eglenmissin, banununda dedigi gibi senin agzindan dinlemek gibisi olmuyor :) ama ne yazikki seni benim yerime Banu dinleyecek :) Fish'n Chips ben severim, deni urunlerine resmen asigim :D " denizden dedim ciksa yerim hesabi " :PpPp

Sevgiyle kal..

8:03 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home