Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

27 Şubat, 2006

Bir sabah kahvaltimiz ve keyif cayimiz

Resimlere bakarken onceden cektigim kahvalti ve cay resimlerini buldum. Bunlari de ekliyim dedim. Icinde ne ararsan var (biber, mantar, domates, kasar, bir suru baharat) olan omletimiz ve baska bir gun biskuvili cay keyfimiz uzun zamandir kosturdugumu hatirlatti. Su raporum bir bitsin, tekrar iyi ve uzuun bir kahvalti edecegim neseli bir haftasonu ve televizyon seyrederken icecegim keyif cayimi umuyorum ki gunesli bir ikindi vakti.


3 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Rejimini bozmaz bu Banu'sum. Az yagli peynir koyarsin, icinde azicik zeytinyagi var zaten, ben sana da pisiririm kahvalti icin fistigim, dusundum biscottileri de kepekli unla az sekerli yapalim rejimi bozmasin ;)

8:28 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

bojmaz bozmaz , ici hava onun :-)
üstünede iki kasik schokella yersin tamam.

Olmadi gider
http://cafewien.blogspot.com/2006/02/pralin.html
buraya bir daha bakarksin o da yeter

Hain Adam TD


p.S
Picasa ile iki resimden fazla resmi birlestirince pek gözükmüyor ne olduklari.Yazinin arasina serpistirsene sende.

11:38 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

bazen tembellik yapip sabah yatak keyfinden kalkamadigim zaman , biskuvili kahvaltilari yapmadigimiz olmuyor degil :))!! bana sorarsan hergun oyle kahvalti olsa hayir demem :)

9:20 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home