Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

03 Mart, 2006

Carsambaya kadar ara veriyorum cunku...

Bir toplanti icin sehir disina cikiyorum. Gelince gorusmek uzere, yorumlari da cevaplayamadim kusura bakmayin lutfen...

9 Yorum hemen asagida:

Blogger Mr_TD dedi ki...

evet dikkatimizdan kacmadi :-(

sana iyi yolculuklar,
slmlar
Mr TD

11:35 ÖÖ  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

Hayirli yolculuk, islerinde ugurlu gitsin ins..

6:51 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

pinar yaa,giderken radyoyu acik birakmisn galiba, burda hep müzik caliyor, ev de kimse yok ama.Yoksa evde kimsenin olmadigini caktirmamak icin mi , hani koridorun isigini da acarlar ya evden cikarken.

:-)
Söyle bir ugramisstin.Sana iyi gezmeler.

1:00 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Sağlıcakla dönmen dileği ile Sevgili Pınar!

7:50 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım dünya kadınlar günün kutlu olsun sevgilerimle:)
Tam da dönüş günün döndünmüüü:))))

11:10 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

ya bu damlalar niye köseli :-)

11:32 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler :) Sonunda dondum ve doldurdum sayfayi :)

Mr. T.D.
Yorum yapamiyorum dediklerinize...

3:22 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

best regards, nice info industrial freezers insan antonio texas hardcore lesbian

9:26 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Best regards from NY! » »

9:06 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home