Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

01 Mart, 2006

Calmakta olan muzik

Bu muzigi duydugum anda kesinlikle almaliyim demistim, sonra da o sirin adamin soyledigini ogrenince daha da mutlu oldum. Su anda calan muzik Chayanne'e ait, adi Cuidarte El Alma. 2003'te cikardigi Sincero adli albumden. Degisik seyler calayim diye ara sira degistirmeyi dusunuyorum sitedeki muzigi, tabii yorumlarinizi bekliyorum, ona gore daha uzun ya da kisa sure tutabilirim. ;)

11 Yorum hemen asagida:

Blogger Mommycat dedi ki...

Muzik bence inanilmaz keyifli yapmis bu ortami ,secimin de harika ....Eger yeni geldin hoop hosgeldin ama ne istedin demezsen ,bu isi nasil yaptiginin tiyosunu alabilirmiyim ,bende nacizane eklemek istiyorum bloguma ama henuz acemi oldugum icin beceremedim :(

11:16 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım senden birşey rica etsem. İstek şarkım var anam. Chayanne'den Un siglo sin ti yı koy nolur bloğuna. Bayılıyorum ben o şarkıya. Pleasee.

12:07 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınarcım, bizim burada bir grup var. Adı Reik. Bir şarkıları var o da Yo Quisiera Ser. Acayip güzel bir şarkı bu. Ben de senin gibi bloğuma onların şarkısını koymak istiyorum. Ne yapmam lazım? Bunun formulü nedir hocam? BAk saat kaç oldu ben hala arıyorum nasıl yapıcam diye..:))
İyi uykular sana

1:47 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

sanıyorum italyanca ya da ispanyolca söylüyor bilmiyorum ama güzel dingin bir müzik...evde mumlar eşliğinde yanında da şarap ohh iiii gider bende alayım bari...
bu arada eğer ispanyol müziklerini seviyorsa Cesaria Evora'yı da tavsiye ederim...
sevgiler...:D

8:45 ÖÖ  
Blogger Mr_TD dedi ki...

müzigim kime ait oldugunu söylemen iyi olmus,her girdigimde bir anda baslayinca ne oldu diye sasiriyorum :-),kazayla satin almam artik , saka saka.

Evet aralarda degistirmen iyi olabilir,sürekli misafirlerin icin özellikle.

slmlar
mr TD

10:05 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Dance With Me filminde oynayan cocuk degil mi bu?

3:12 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Pınar'cım biraz daha dursun bu parça bence,bloğuna da çok yakıştı bence.

7:46 ÖÖ  
Blogger C dedi ki...

Merhaba Pinar,
Sayfana "bloglar arasi hop"larken denk geldim. Sarkiya bayildim, hemen amazon dan ismarladim. Hatta zynep in onerdigi The Very Best of Cesaria Evora CD sini de sepete ekledim :)
Bu ortamda zevklerinizi bizlerle paylastiginiz icin tesekkur etmek istiyorum.
Calismalarinda basarilar dilerim.
D.

1:51 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Momycat,
Hosgeldiniz, hep beklerim :) Muzik koymak icin html dilinde yazilan kodu template'e koymak gerekiyor. Tabii bir de muzigi yukleyebileceginiz bir internet sitesi. Kdu bn size e-maille atabilirim :)

Sevgili Nilay,
Malesef tum albumu degil bu sarkiyi tek olarak satin almistim. :( Ama soz baska guzel sarkiyla gonlunuzu alicam. Bir de e-maille anlaticam nasil konuldugunu muziklerin. Gec oldu kusura bakmayin.

Banus'sum,
Dedigin gibi bu adam daha sirin :) Baska arki koyucam, onu da begenirsiniz insallah :)

Sevgili Zynep,
Ispanyolca muzik, anlami da cok guzel, sevdigi ve ozledigi sevgilisine soyluyor. Tavsiye ettginiz muzigi arastiricam.

Sayin Mr. T.D,
Evet arada bir degistircem muzigi de sayfadaki susleri de. Yazarim kime ait oldugunu siz de almazsiniz.

Sevgili Cerise,
Ben de ilk orada tanidim, sonra o filmin soundtrackinde bayildim sesine, sonra da bu sarkiyi buldum.

Sevgili Beyhan,
Simdilik tutuyorum ama sonra degistiricem ayni sarkidan baymayayim ziyaretcileri diye :)

Sevgili D,
Hosgeldiniz, yorumlariniz icin tesekkurler. Tekrar beklerim. Bu arada bende sayfanizi ziyaret ettim, o photshoplu resimlere bayildim.

7:47 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »

9:09 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read »

5:22 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home