Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

27 Şubat, 2006

Alisveris ve Meksika lokantasi

Uzun uzun ders calistiktan guzelim pazar gunu ogleden sonra alisveris ve yemege gittim kizlarla. Gulden'le tanistim, alisveriste gozum dondu, olursa diye bedeni kalmamis kiyafetleri bile aldim. Buranin guzel yani fisim oldugu surece (hatta bazen olmasa da) goturunce hemen geri aliyor olmalari para iadesiyle birlikte. E ben de bir kez daha gidicem geri goturmek icin olmayanlari, ve korkarim baskalarinda aklim kalacak.

Erken kapandigi icin magazalar pek gezemedik ama benim favori yerim olan Meksika lokantasina gittik :) Yemekleri zaten harika ama bir de yemekler gelmeden getirdikleri misir cipsleri ve salsa nerdeyse doyacak kadar yiyebilecegim kadar lezzetli.

9 Yorum hemen asagida:

Blogger akçahan dedi ki...

Birbirinden güzel üç bayanın, güzel vakitler geçirmesi çok hoş olmuş. Cipse hayır diyen olmaz herhalde Pınar'cım.Bir de son ziyaretimden bu yana neler eklemişsin böyle. Börek tam benlik. Ispanağı, peynirli sever ve yaparım. Beni sobelediğin için çoook teşekkürler. Hemen yazmaya çalışacağım tek düşüncem, tekrar tekrar izlediğim film var mı onu bulmaya çalışıyorum.Sevgilerimle canım.

11:33 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

selam ben ban nun sözde diyet arkadaşıyım neresine diyet yapacaksa.. arkadaşımın arkadaşı benim de arkadaşımdır deyip daldım bloguna rahatsız ettim se özür dilerim müzik çok hoş canım çıkmak istemiyor:)))
anlayamadığım siz banuyla nasıl tanıştınız daha önceden tanışıyor muydunuz yoksa bloglar sayesin de mi bir gülden kim onun da blogu var mı? ay ne meraklıyım??

2:51 ÖÖ  
Blogger Mr_TD dedi ki...

cok hainim cooooook.
anlayan anlar :-)

9:14 ÖÖ  
Blogger Mr_TD dedi ki...

ne oldu ortalarda yoksun, cikolata komasinda misin? :-)

11:56 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Merhaba Pınar;
Dört mimi cevapladım. İyi günler, sevgiler.

7:36 ÖÖ  
Blogger Cerise dedi ki...

Pinar ben de bayildim sarkiya :) Kimdir bu soyleyen arkadasimiz?

1:39 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

banu'nun diyete ihtiyaci yok gorunuyor :) Benim ihtiyacim var , 66 ya gidiyorum..

2:47 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Akcahan,
Biriktirdim hepsini yazdim, cok yogundum bu aralar, basladim mi birkac saat basindan kalkamiyorum diye boyle yapiyorum ;) Sobeye cevaplar ici cok tesekkurler :)

Sevgili Kendini kandirma,
Banu'yla onceden tanistik, sonra bloglarda bulusuyoruz. Ben gozumle goruyorum gercekten rejime ihtiyaci yok :) Gulden'le sonradan tanistim Banu sayesinde, saniyorum blogu yok.

Mr. T.D.
Burdayim, ara ara yaziyorum napalim. Sizin sitenizi de boykot ediyorum hainlikleriniz yuzunden!

Sevgili Cerise,
Post yazicam sarki hakkinda sizin icin :) Ben de duyunce bayildim bu sarkiya :)

Sevgili Sofram,
Hanim kismisi azicik yuvarlak olmali bence zaten ;) Ama hep beraber rejim yapmak da zevkli tabii. :)

8:12 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Keep up the good work Gun paintball part smart Lesbos with wet hair Chevy nova floor mats Toronto gay saunas tramadol vs codiene Buy cheap online vicodin Wallpaper images babes 180 sale tramadol tramadol+effects va refinance options Sex+cartoons+

2:24 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home