Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

01 Mart, 2006

Bugun...

Dun gece esim yetistirmesi gereken projesi icin sabahladi, benim de uyaninca icim el vermedi, hafta ici olmasina ragmen ona cici bir kahvalti hazirladim. Eh okula da gec gittim :) Sonra yine ayni rutin gun, toplanti, deney hazirligi, vs vs. Yoruldum yine, ah su hafta bir bitse...

4 Yorum hemen asagida:

Blogger Mommycat dedi ki...

Selam ,bir suredir bloguna misafir oluyorum .Bence cok zevkli hazirlanmis ...Kahvalti da cook nefis duruyor ,ozellikle kalpli olan yumurta kalibini coook begendim..Ellerine saglik ...

11:14 ÖS  
Blogger Sofralarimiz dan dedi ki...

yaa ne kadar guzel bir kahvalti herseyde kalp var :) bende isterim o kalpli yumurta kalibindan :)))

12:56 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

vallahi o kalpli kalıp harika bende de var ama ne yazıkki plastik ama seninkide plastik olup yumurta piştikten sonra içine kaydırılıyorsa fine:)))amerikada zeytin yok biliyordum?Sevgilerimle:))

4:43 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sevgili Momycat,
Hosgeldiniz, begendiginize de cok sevindim :) Kalp canavari da oldugum icin hemen hemen her buldugum kalpli seyi aliyorum :)

Banu'sum,
Sana da hazirlarim canim ;)

Sevgili Sofram,
Sanirim kek kelibi satan yerlerde bulunuyordur, ya da Tepe Home'da da olabilir.

Sevgili Candan,
Benimki teflon kapli metal o yuzden tavanin icine yerlestirip pisiriyorum, bu sefer yaglamayi unuttum yapisip kaldi yumurtalar :) Burada bir marketten has Turk zeytini alabiliyorum, ama Ispanyol zeytinleri (cekirdekleri cikarilmis, dogranmis, icine sarimsak konulmus vs) burada her yerde satiliyor.

7:23 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home