Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

22 Şubat, 2006

Bu aksam

Gunduz raporla ugrasma, sonra da okuldaki kosturmaca olunca aksama pestilim cikmisti. Neyseki dunden yemekler vardi, yanina uydurulmus pasta yaptim :) Guya spora gidecektim, o da yatti malesef. Yarin insallah! Tatliyi saymazsak oldukca saglikli yedim; tarhana corbasi, tavuklu bulgur pilavi, zeytinyagli taze fasulye ve de muzlu kivili pasta. Resimleri asagida. ;)

8 Yorum hemen asagida:

Blogger Berna dedi ki...

Hepsi cuk guzel gorunuyor, ama ben muzlu kivili pastadan istiyorum; bir icim su gorunuyor. Tarifi nedir cnm benim:)

8:54 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Cok uyduruk ama o pasta :) Sen de buralardasin bilirsin, angel food cake parca parca parcalanir, ustune azicik sut dokulur, sonra ricotta cheese (+azicik seker) ve pudding cirpilip onun ustune dokulur, onun ustune muz ve kivi dilimlenir, ve ayni seyler kekten baslayarak tekrarlanir, ama tabii ustunu daha guzel ve seyrek susledim hos gorunsun diye. Afiyet olsun :)

9:21 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'cum,
Ben de bu bloga basladim baslayali TV bagimliligimi biraktim, internet hastasi oldum yaa! Yok mu bunun caresi otursam, calissam, bitirsem su dersleri :( Pastayi yukarda tarif ettim, belki yarin insallah spora gidersek senin de vaktin olursa bize gelir yeriz o pastadan kahveyle birlikte :) Kablonuz hayirli olsun, televizyon baya iyi oluyor, insan en azindan ne olup bitiyor ogreniyor, ya da benim gibi belli kanallara bagimli oluyor :) E tabii yaninda cips kahve de gidiyor, ama olsun biz yarin yakicaz kalorileri di mi di mi? Motive olmaya ve etmeye calisiyorum bu arada ;)

9:36 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

Günlük rotami izleyerek Banu dan sonra sana da bir ugrayayim.
Yemekler cok basarili gözüküyor,bunlari yedikten sonra haifi bir workout da lazim herhalde :-), en azindan dedigin gibi tatlidan sonra.
Bence siz Banu ile catering isine girin oralarda , bu Amerikalilar düzgün yemege hasret kalmislardir.
Banu ya da bir Döner dükkani actiracagiz zaten.

11:43 ÖS  
Blogger Mr_TD dedi ki...

merka edip baktim,tarhana corbasina bir porsiyonda 132 kalori yaziyor
http://www.yazitepe.com/yemekler.htm
ben bu sayfanin yalancisiyim.
Cok kötüyüm dimi, :-)

11:53 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Mr. T.D.

Bence de okulu birakip asciliga baslamak Amerika'da en tutacak is. Zaten cok bayinca culinary okullarinin programlarina bakip bakip bilgi istiyorum nasil kayit yaptirir okurum oralarda diye. Bende lezzet tamam da prezantasyon ustune azicik egitim almak lazim :)

Hala yerken kalori hesabi yapmiyorum :) O yuzden 132 kalorin pek uzmedi beni, ama spor yaparken o kadar kalorinin 15 dakikada anca yaniyor olmasi canimi sikiyor. Ayrica siz sayfanizda akil celici cikolatalar gosteriyorsunuz, o haksizlik bence :P Gorusmek uzere.

1:05 ÖS  
Blogger Cerise dedi ki...

Bohuuu TR'de ricotta cheese ve o bahsettigin cakeden yok ama :(

2:14 ÖS  
Blogger akçahan dedi ki...

Yemekler ve özellikle pasta çok güzel gözüküyor. Banu dilerim en kısa zamanda iyileşir, Sende dersleri verirsin Pınar.Sevgiler canım.

7:57 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home