Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

20 Şubat, 2006

Tertemiz halilar

Bugun halilarimiz yikandi, pek farketmedi ama umuyorum tertemiz oldular. Sadece her yer islak! Actik isiyi sonuna kadar bakalim ne zaman kuruyacak :)

4 Yorum hemen asagida:

Blogger akçahan dedi ki...

Merhaba Pınar,
Geçtiğmiz yıllarda bayrama ramak kala sular kesilmiş, çocuklar musluğu açık unutmuşlardı. Eve geldiğimde çocuklar dizlerine yakın su da çığlık atıyorlardı.Suyu bertaraf edip, halıları yıkamaya verdik.Kaloriferi fazla açınca, bayram gelmeden kurudular. Sizinkiler de kısa zamanda kurular inşallah,ikramların çok hoş görünüyor ayrıca.Sevgiler.

9:59 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Pınar beni Banucum gönderdi(bu hamili kart yakinimdire döndü:).Biraz uzaktan biscotti tarifini almaya geldim:))))Kolaya benziyor deneyeceğim.Bu arada halıların misler gibi olmuş gördüm biliyorum ellerinize sağlık:))) Sizde yurtdışındaymışsınız ,türkiye incilerinden oluşan bir pazar sayfası yazıyorum hoşunuza gidebilir beklerim:) Şimdiden memnun oldum.Candan:)))

10:37 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'cum,
Cok tesekkurler, sizi de bekliyoruz tekrar temiz evimize :)

Akcahan,
Gecmis olsun, ne kadar zor oldugunu tahmin edebiliyorum su basmi evi temizlemenin. Biz butun gece pistik ama halilar kurudu cok sukur. Desteginiz icin cok tesekkurler.

Candan,
Banu'nun sayfasinda gormustum yorumunuzu. Umarim begenirsiniz biscottiyi. Yapmasi oldukca kolay, hele bizim Turk yemekleriyle kiyaslayinca. Afiyet olsun!

7:17 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Excellent, love it! »

8:29 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home