Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

22 Şubat, 2006

Piyano esliginde yazmaya calistigim raporum

Ben oyle kutuphane ya da ofiste calisabilen kisilerden degilim. Evimde pijamalarimla ve de elimin altindaki atistirmalik yiyecek ve iceceklerimle calisabiliyorum en rahat. Hani sagdan soldan gelen gurultu de o kadar rahatsiz etmez beni ama su yan komsumuzun bizim calisma odasinin incecik tahta duvarina dayali piyanosu ve kucuk/cilgin cocuklara verdigi ya da vermeye calistigi dersler sirasinda cikan gurultuler butun konsantrasyonumu bozuyor. Hayir her saat degil, ama nasil oluyorsa benim oturup calismaya calistigim ve ozellikle birseyleri yetistirmem gereken zamanlari buluyor. Neyse bu sefer de atlattik, hocama e-mailledim raporu bakalim. Saniyorum esimle 10. kez sikayet etmeye gidecegiz. Ama sonunda susturacagiz insallah. Zaten kural da varmis, apartmanlarda rahatsiz edici seste enstruman calinamaz diye, hadi hayirlisi.

3 Yorum hemen asagida:

Blogger Berna dedi ki...

Gurultumu:(cok menem birsey yaaa. Bizde parti sesinden vede birde birbirleriyle kavga ederek eglenen komsulardan sikayetsiyiz. Birde birde, international larin yemek kokularindan:)

12:22 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Berna'cim,

Biz bu eve mayista tasindik ozel olarak. Cunku bu kisimdaki apartmanlar yuksek lisans ogrencilerine ayrilmis, boylece sessizligi garantiliyorlar. Hani zavalliciklarin zaten gurultu yapacak hali yok, parti falan hic yapamazlar diye. Ama gel gor ki bulmusuz komsuyu! Dedigin gibi bir de o ince duvardan arada bir oyle kokular geliyor ki. Baslarda bir yerde fare ya da sincap falan sikisti oldu diye sagi solu kokluyordum korka korka. Sonra anladim yan komsunun yemekleri oldugunu. Dertliyim ya uzun uzun yazdim boyle :) Sana da kolay gelsin komsularinla.

12:37 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Banu'cum,

Super plan :) Ben de aslinda bana da ders verin deyip tuslarini sokme planlari yapiyordum. Bakalim insallah kiralama ofisi kesin bir cozum getirecek. Olmazsa sana haber veririm ;) Tesekkur ederim.

2:48 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home