Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

27 Şubat, 2006

Laboratuvar temizligi ve...

Gectigimiz hafta sonu yeni gelebilecek ogrencileri bize, bizleri ve bolumu onlara tanitmak icin uc gun suren toplantilarimiz vardi. E tabii guzel gorunelim diye butun bolum seferber olup heryeri piril piril yaptik. Bir de birkac gun once katimizi su basmasi da iyi bir vesile oldu yerlerin iyice temizlenmesi ve cilalanmasi icin :) Neyse efendim, bu toplantilar cercevesinde cumartesi gecesi "pisirip gel beraber yiyelim ne cikarsa bahtimiza" tadinda bir yemek verildi hocalardan birinin evinde. Sabah bolumden bir arkadas beni sabahin korunde uyandirdigi, ve benim de hah bugun cumartesi kesinlikle kalkmayacagim planlarim oldugu icin gunun cogunu huysuz gecirdim :) Ama bu arada aksam icin ispanakli muska boregi yapmayi ihmal etmedim, tarifini okudunuz zaten :) Yemege biraz gec gittigimiz icin pek birsey kalmamisti, chili ve cikolatali kekle idare ettim ben de. :P

1 Yorum hemen asagida:

Blogger Pinar dedi ki...

Yapalim canim, ben ekstra tepsi aldim genis genis pissin diye :) Bir de bu arada getiremedim borekleri yedik bu aksam malesef yaa, azicik kurumuslardi zaten. Ondan da bir daha yapmam lazim simdi :)

8:10 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home