Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

11 Ağustos, 2009

Findik

bugun 1 yasina girdi! Henuz bebek yapmaya cesaret edemedigimizden bununla idare ediyoruz :) 10 aydir bizimle, oldukca sakin olmasina ragmen ne yazik ki pek kucak sevmiyor, zorla evirip ceviriyorum ama :) Olmadi parmagima nutella surup kandiriyorum, ona hic dayanamiyor. Bir ara beni cisiyle isaretlemeye merak salmisti neyse atlattik umarim o devreleri. Bir de o yuvarlak yuzu yuzunden bir kac kez bogulma tehlikesi gecirip cok korkuttu beni. Yine de o tuy yumagi benim bir tanem, nice (saglikli) yaslara oglusum.

10 Yorum hemen asagida:

Blogger crépuscule dedi ki...

cok tatli bise buuuuuuuu

2:18 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Cok tesekkur ederim :)

2:34 ÖS  
Anonymous Çilekli pasta dedi ki...

canımmm yeniden hoşgeldinnnnnn :) çok sevindim :)

ayrıca çok şeker

5:39 ÖÖ  
Anonymous Çilekli pasta dedi ki...

canımmm yeniden hoşgeldinnnnnn :) çok sevindim :)

ayrıca çok şeker

5:39 ÖÖ  
Blogger Pinar dedi ki...

Cilek'cim, tesekkur ederim :)

5:03 ÖS  
Blogger CheFdeliKeriM dedi ki...

Abla, Bu Findik ne ki?

Tavşana benzer bir hali var, geçenlerde blogunuzu ziyaretimde görmüştüm.

Karar verememiştim ne olduğuna, karışık kafa bu işi çözmez diye yolu yarılamadan döndüm. Yani; yorum yazmadım meramımı anlatacak.

Şu saatlar itibariyle zamanı hoyratca kullanıyor ve merakıma tercüman olarak bilgilerinizi büyük bir heyecanla bekliyorum.

Aklımdan geçen bu sevimli şeyin tavşan olduğu yönündedir. İnşallah tavşandır.

Yanılıyormuyum bilmem, dünyanın kaç türlü hali var.
'katı, sıvı, gaz' =)

4:43 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Sicak sicak,

Evet bu bir tavsan, dusuk kulakli Hollanda cinsi. Rengi de kahve gri oldugu icin adini findik koydum :)

3:41 ÖS  
Blogger MorKoyun dedi ki...

Aaa Pinar sen geri donmussun.. yukarilari okumaya henuz vakit olmadi ama doktorlu bisiler gordum sanki, tebrik ederim.
Tavsan gorunce dayanamiyorum ve akabinde kotu bi haberim var. O isaretleme huyu bizim tavsosun 7 senelik hayati boyunca hep bizimleydi, bezdirmedi ama cok kufrettirdi:) sevgiler.

9:21 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

MorKoyun'cum,

Yavas yavas dondum evet :) Evet sonunda bitti doktora, tesekkur ederim.

Benim tavsan da hala ara ara sapitip kafesini acinca ustume atlayip yapiyor yapacagini. Once cicek sulamak icin olan spreylerden aldim suratina sikiyordum ama kiyamiyorum. Veteriner kisirlastir duzelir dedi ama haksizlik gibi geliyor ona da yanasmiyorum. Benim oteki tavsanlarim hic boyle yapmazdi!

Tesekkurler yorumun icin. Sevgiler...

11:04 ÖÖ  
Blogger seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocağı
remta çay kazanı
Endüstriyel
sanayi tipi
çay otomatı
remtamutfak.net
Döner ocağı
çay kazanları
sanayi tipi
sanayi tipi
döküm ızgara
mutfak
full film izle
full film izle
cerciko.com

2:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home