Pinar'in damlalari...

Hayatimi, anilarimi ve guzel seyleri anlattigim, damla damla doldurdugum gunlugum.

17 Eylül, 2009

Julie and Julia


Gormek istedigim birkac filmden biri de bu. Islerden sikilip asci olma hayalleri kurdugum zamanlar hayallerim sadece havada kaliyor. Ileride birgun gercege donusturebilir miyim bilmiyorum. Simdilik ben de arada bir blogumda yemek tarifi yayinlayarak idare ediyorum :)

Insan gozunu kapayip bambaska bir kariyere atlayip yureginin goturdugu yere gidebilir mi? Giderken yolda karsilasilacak engeller ve sikintilar sonucta ulasilacak tatmin ve mutluluga deger mi? Ilk adim icin neyi bekliyorum? Kendime soruyorum...

4 Yorum hemen asagida:

Anonymous Crebro dedi ki...

Pınarcığım tekrar yazmaya başlamana çok sevindim. Özlemişim seni.

9:30 ÖS  
Blogger ycurl dedi ki...

Evet Pinar uzun zamandir yazmiyordun ama gordum ki doktor olmussun. Tebrikler. Bu arada benim de oyle bir hayalim vardi hele tez yazarken ciddi sekilde kariyerimi degistirmeyi dusunmustum :)
Film guzel ama sadece Julia Child uzerine olsaydi daha guzel olurdu gibime geliyor.

11:07 ÖS  
Blogger Pinar dedi ki...

Meltem'cim cok tesekkur ederim :)

Ycurl, tebrik icin cok tesekkurler, zor oldu ama sonunda bitti cok sukur! Hala filmi izleyemedim, DVD'si ciksin diye bekliyorum artik.

Sevgiler...

11:06 ÖÖ  
Anonymous yemek tarifleri dedi ki...

harika makaleler...

7:41 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home